top of page
  • Writer's pictureענת פרידמן - מבט אחר

והפעם ... - על הלקוחות - דרך עין הלקוח

Updated: Oct 20, 2022


חווית הלקוחות בתהליך של בנייה או שיפוץ


בית – אחת מההוצאות הכבדות שמשפחה מבצעת – החלום.

החלום הגדול שמחייב הכנות כלכליות ונפשיות לתהליך. הדבר החשוב בכל ההתארגנות הוא הכנה של התקציב לפרויקט כדי

שהכל יתנהל בצורה נכונה, נבונה ותקנית.

התקציב הנידרש לכך הוא גבוה בין אם מדובר בבנייה של בית

או בשיפוץ מסיבי.

ענת כמעצבת פנים עם וותק של שנים והובלה של סטודיו "מבט אחר" העוסק בתחום התכנון ועיצוב פנים וחוץ בחרה הפעם לדבר על הלקוחות, ולהתייחס לנושא הבנייה או השיפוץ מהצד של הלקוחות.


חוויות שעברה במשך השנים מול מספר רב של לקוחות. להסביר מה עובר עליהם בתהליך שכזה,

בו הם משהו "גדול" נכנס אל שגרת החיים שלהם.

מצד אחד עושה בלגן במוח, משנה את ההתנהלות היומיומית, פתאום נכנסים לחיים המון התלבטויות, חששות, לעיתים ויכוחים עם בן/בת הזוג, על נושאים שמעולם לא דנו בהם,

ומצד שני התהליך מכיל המון הנאה, התרגשות, סיפוק. והם שניהם הולכים יחד בקווים מקבילים לכל אורך המסע.


כל פגישה עם לקוחות חדשים וכל כניסה לתהליך חדש, גם אצל ענת עושה משהו בנשמה.

ה"משהו" הזה מכיל התרגשות וסקרנות אל מול התהליך החדש אליו היא נכנסת, ואל מול הלקוחות החדשים.

בנוסף אחריות עצומה עומדת בפניה, שכן הלקוחות האלה בחרו בה, הם בוטחים בה שתדע להוביל

אותם ולהביא להם את התוצר המושלם עליו חלמו – הבית. כל זאת יעשה תוך כדי הבנה והכרות

מקסימלית של הלקוח ושל הפרויקט. בשטח יעלו המון שאלות, משני הצדדים כדי להגיע למקסימום תובנה של הדרישה. הלקוחות שלה נדרשים למלא שאלון המכיל שאלות לגבי כל חלקי הבית ממבואת הכניסה החיצונית והפנימית לבית ועד השטיח שנציב בדלת הכניסה.


לא אחת הלקוחות מגיעים בחשיבה שהם יודעים הכל, שענת רק תכוון מצד אחד אך יש כאלה שרוצים שענת היא זו שתעשה את הבחירות לבית שלהם. אז לא , אצל ענת זה לא עובד כך.

וישנם אלה המגיעים עם תמונות השראה שהכינו לדברים שהיו רוצים בבית, שלא תמיד נכונים לתקציב שלהם. ויש את אלה המציגים מגוון דוגמאות עיצוב – כפרי/ אקלקטי/ מודרני /אחר וטוענים שלא יודעים מה לבחור. וכאן בכל הסיטואציות הללו שרביט הניצוח של ענת עולה מעלה, כמעצבת פנים עליה לעזור להם לעשות סדר בין כל הדברים:

  • לראות - מה הכיוון ?

  • לשמוע - מה הרצון?

  • להבין – מהו התקציב?

  • לבחון – מהו הסגנון שירצו בבית?

  • לעשות סדר עדיפות לחלומות – מה יכנס ומה יצא מהתוכנית שלהם?


חשוב שבתמונה הסופית תהיה תמימות דעות לגבי ההחלטות בין בני הזוג , שיוסרו חילוקי דעות

ביניהם במידה ועלו בשטח. כבעלת חברה "מבט אחר" מול ניסיון של אלפי לקוחות שעברו תחת ידה

ונבנה עבורם יחד בית, ענת יכולה להרגיע אתכם הקוראים ולספר כי בסופו של עניין – יש תוצאה – יש בית. גם אם הרגיש לפעמים בדרך מסע התהליך שלקוחות "טיפסו" על הקיר, או אולי "מרטו" שיער (טוב, קצת בהגזמה אבל הכיוון מובן) שהרי כל התהליך של הבנייה או השיפוץ נכנס כמו

כקו מקביל לשגרת החיים, קו המטלטל חזק את החיים, גורם להרבה אי שקט ולא אחת לחוסר שינה ותחושות התלבטות בכל נושא ודבר עולות כל הזמן והטלפון לגבי זה מצלצל ומצלצל אצל ענת בנושאים כמו תכנון מבנה הבית והחצר, תכנון המטבח, פינת האוכל והחדרים, סגנון החלונות והדלתות, בחירה של צבעים ותאורה, בחירות בחנויות הקרמיקה והריהוט וכן הלאה.

נושאים והחלטות שבשגרת היום לקוחות לא נפגשים איתם. וכאן באמת השמיים הם הגבול.


לסיכום – באנו כאן להרגיע אתכם. נכון שישנה בלבלה רצינית ושגרת החיים משתנה אך עם

סיום התהליך והכניסה לבית החדש או חזרה לבית ששופץ, יוכל כל לקוח לאפשר לעצמו לשבת

על הספה ולהרים רגליים ולומר : "שווה היה כל התהליך שעברתי" . וענת כיף לבקר אצל הלקוחות ולראות אותם שוב נושמים אויר ונהנים בכל דקה מהבית החדש שלהם, שהרי זו היתה המשימה.


אם גם אתם תרצו לעבור את התהליך בכיף - מוזמנים להשאיר הודעה בלינק המצורף

אתם חולמים -אנחנו מבצעים

טלפון 0502056633

ווצאפ - bit.ly/3xClIA9


10 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page