top of page
  • Writer's pictureענת פרידמן - מבט אחר

הסלון וכל מה שסביב לו

Updated: Dec 31, 2021





הסלון תופס את המקום השני בחשיבותו בבית.

נהוג לחלק את מבנה הבית לשני חלקים על פי השימושים שיעשו בהם :

המגזר הציבורי והמגזר הפרטי . המגזר הציבורי  כולל את הסלון, פינת משפחה, פינת עבודה

המגזר הפרטי    כולל את חדרי השינה של ההורים ושל הילדים.

מבנה הסלון, מיקום החלונות והגישה אליו וממנו, הם אלה שיקבעו את אופן הצבה של האלמנטים בו.  מה קורה בתכנון הסלון ? קביעת סוג הריהוט , הצבעים , שילוב של עבודות גבס, תליית המנורות והתמונות , הקווים להשלמת התמונה הכללית שתתקבל.  עבודת הסטיילינג היא עיקר העבודה שנעשת בסלון -  תוך ניסיון של מימוש והגשמה חלומם של הלקוחות. יכולת ההכוונה צברה ניסיון רב עם השנים. לא אחת אני נדרשת לסייע בהחלטה הסופית. אני יכולה לכוון, לתת המלצות על מה יותר ומה פחות, אך הקביעה הסופית חייבת תמיד להיות של הלקוח.    כן , אני לא אחת שקובעת עובדות ללקוחות ...הבית בסופו של עניין  הבית הוא של הלקוחות.

נישות גבס - החומר ביד היוצר. אלפי דוגמאות וצורות ניתן לעשות בו. זהו חומר ידידותי לסביבה וקל לעבודה ומה גם שאינו מלכלך במיוחד,  השימוש בגבס מתאים לבניית נישה לטלוויזיה, לאחסון  ולדקורציה.  שילוב של הנמכת גבס במערכת המיני מרכזי.   גמיש, אסטטי, קל לעבוד איתו.

מה נכלל בקרבת הסלון ?

נמצא את אזור פינת המשפחה , פינת העבודה ולעיתים נמצא כי פינת אוכל משולבת עם אזור הסלון . פרטים המפרטים את הנדרש והמומלץ - ניתן לקבל בשיחה אישית של 1+1 עם ענת פרידמן - מבט אחר.


כל סלון על פי מידותיו יקבל את היחס והפונקציונאליות הנדרשים שיותאמו עבורו.

הסלון צריך לתת מענה מבחינה שימושית ותפקודית, ולא רק לראווה. יש להתאים את גודל וצורת הספות, את מיקום הריהוט וכל מה שמסביב. יש והלקוחות מעוניינים בספות שאינן מתאימות למבנה, כי יש להם חלום שאינו מתאים למקום. לכן יש לכוונם למה שמתאים ולא למה שרוצים. כמו כן יש לדעת לבחור בגווני הריפוד שיתאימו למקום , לתת את הדעת גם לאופן הניקוי שלהם. הסלון הוא חדר אירוח ראשי. יש ונמצא בבתים חדרי משפחה או מרתפים בהם נוהגים בני הבית לשהות ולבלות את רב שעות אחה"צ ולווא דווקא בסלון הראשי שנשאר לעת אירוח.

המעצב בתכנון הסלון החדש לעיתים משנה צורת חשיבה אצל הלקוחות. יש והם אפילו פונים לסגנון חדש עבורם, שונה ממה שהורגלו עד כה.  ישנם הבדלים בסגנונות העיצוב : מודרני, שמרני, הייטקי , ענתיק – פרובנס ועוד... יש ונמצא את אלה האוהבים את הסלון עמוס וכבד ויש אלה המחפשים את המרחב והפתוח, את הפשוט ונוח יותר.


נקודה חשובה אפשר לשלב בבית כמה סגנונות כלומר - המטבח יקבל סגנון אחד. הסלון יקבל סגנון שני. מה שחשוב הוא שאתם תחיו בהרמוניה עם הבחירות שלכם.




בואו נסגנן את הסלון שלכם


אתם חולמים - אני מעצבת


עד כמה בוער בכם לבחון את הבית שלכם ? לשאלות ותיאום פגישה

הכנסו ללינק המצורף, ענו בנקודה הנוגעת בכם ומשם נתקדם - https://krimerdigital.ravpage.co.il/anatfriedman


ענת פרידמן - מבט אחר - תכנון ועיצוב פנים

050-205-6633

www.frianat.co.il


10 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page